Share On

December 5, 2006 | Closed, Thai & Vietnam Cuisine


Several weeks ago, SC & I was happen to be around Taman Palem housing complex when I suddenly spotted a restaurant name “Tom Yam Family Cabang Mangga Dua”, I couldn’t help myself to enter that place and ordered a portion of Seafood Tom Yam with a plate of rice 20K. I don’t know if this place has the same owner as the one at ITC Mangga Dua or not, but it surely taste delicious, the soup just taste right, enough spicy and sour with extra chili and cilantro. and they also served “Badak” (sarsaparilla soft drink that came from Pematang Siantar, North Sumatra) 5K πŸ™‚
tomyam family

Tom Yam “Family”
ITC Mangga Dua lt.4 B54 ph. 70559633
Ruko Permata Taman Palem D1/66 ph. 543-69927

Related Posts

6 Comments

  • flona

    guwe beneran salut sama kegigihanmu berkelana mencoba makanan di mana2 ck ck ck…

  • Pepy

    ohh my my my my….
    That tom yam looks soooo good…

  • jenz

    sebenarnya bukan berkelana sih.. cuman kebetulan aja nyasar kesono & ngotot pengen makan tomyam walaupun 2 jam sebelomnya baru makan bebek gorreng yogi πŸ™‚

  • herlina

    Kalo liat modelnya sih, mirip ama yg di ITC lt 1 deket foodcourt. Rasanya memang oke kok, kalo sempet coba yg di ITC deh, skalian bakut tehnya yg nurut gue sih sip sip sip.

  • boeds

    jenz,
    pernah coba sate afrika petamburan gak?? more like lamb grill… mohon kalo sempet direview. tempatnya simpel banget, harus pesen dulu kalo mo dateng, jam 12 dah abis dagingnya…namanya H ismail

  • jenz

    hiks.. sate afrika nih salah satu yang udah pengen gw coba sejak beberapa bulan yang lalu tapi belom kesampaian… moga2 taon depan bisa kesono πŸ™‚

Got Something To Say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*