Share On

June 19, 2006 | Chinese Cuisine, JAKARTA, Noodle, North Jakarta


I’ve been looking for to visit this place a long2 time ago. So 2 weeks ago after watching “over the hedge”, we went here for lunch. its very crowded at lunch time when we arrived, we ordered “Hokkian Lo Mie” & “Bakmie Ayam Pangsit”, the noodle texture is different, they used a fat & wide noodle. but tasted delicious.

Mie Abadi

Hok Kian Lo Mie
Mie Ayam ABADI

jl. Muara Karang Blok O Viii No.63
North Jakarta

Related Posts

9 Comments

  • sylvia

    Yummy banget buat ngiler

  • Alvina

    Aku suka, mie nya, nasi campur nya dan terutama lomie nya itu loch.. ebinya berasa bgt…
    Mie Abadi selain di muara karang, ada di angke (resto pertamanya), ada di ruko sunter seberang sunter mall dan di food court gading serpong…

  • Mira

    Ada lagi di Jalan Raya Serpong sebrang WTC Matahari ,
    sekarang ada menu baru Ayam Kungpao dan Sapi lada hitam .. cobain dong

  • Dino Martin

    Dear,
    I know it’s a bit late, but can someone inform me where exactly in Serpon is Bakmi Abadi located?
    I live in South Jakarta, but went to Pulit one day, and a friend took me to Bakmi Abadi. Fell in love immediately. The place is legendary!!!
    So, please kindly inform me the address in Serpong. The one in Pluit is just too far from where I live.
    Regards,

  • Aaron

    Mie abadi is the best. Mie-nya kayak karet… jadi abis makan kenyang dan puas… nggak seperti mie2 lainnya

  • Daniel Prawira

    I love their hokkian lo mie. Its like my childhood food. Uhh ga ada duanya deh lo mienya abadi. Nyum2.

  • Mettadevi Liem

    Mie Abadi Serpong , Jl Raya Serpong no 5 E , lokasi seberang WTC Serpong / AJ Bakery , dekat dengan Siang Malam Resto Padang
    Ph. 5375935 / 96887628 … join us on facebook maabadi88@gmail.com

  • Johan Widjaja

    saya makan hokkian lomie ini sejak thn1987, waktu itu masih warung kecil di angke, kasirnya saya panggil Engkong. Sekarang, sang Engkong sudah tiada, anak2nya jadi generasi penerus, dan anak saya makan hokian lomie ini di sunter, utk perayaan ultahnya. Betul2 dari generasi ke generasi.

  • duniabiru

    emang mie dan nasi campurnya gak ada matinye… enaknya gak ngebosenin…
    sudah lebih dari 15 taon makan ini sejak jaman smp đŸ™‚

Got Something To Say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*